Wycieczka klas 3A, 3AX i 4TKL do Zakopanego

We wtorkowy, poranek 27 października 2015 r. wyruszyliśmy  na wycieczkę do Zakopanego.

Podhale przywitało nas cudowną, słoneczną pogodą. Po dotarciu do Kir rozpoczęliśmy wędrówkę po pięknej Dolinie Kościeliskiej. Cześć osób wspięła się także na Zbójnickie Okna, czyli na stromą, wapienną ścianę z jaskiniami. Kolejnym etapem wycieczki było zwiedzanie Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej na Krzeptówkach. Około godz.17.00 dotarliśmy do Tatrzańskiego Dworku; tutaj czekał na nas ciepły obiad i wygodne pokoje. Jeśli ktoś myślał, że atrakcje pierwszego dnia właśnie się skończyły, to się pomylił... Przed godziną 20.00 przespacerowaliśmy się do położonego nieopodal szałasu, gdzie w cieple i blasku ogniska tańczyliśmy prawie do północy. Mimo wielu wrażeń i zmęczenia po pierwszym dniu wycieczki, niemal wszyscy mięliśmy  problem z zaśnięciem;)

Kolejny dzień zaczął się od solidnego śniadania, potem pakowanie i wykwaterowanie. W środę zwiedzaliśmy najciekawsze miejsca Zakopanego m.in. kaplicę na Jaszczurówce, Wielką Krokiew, posiadłość Jana Kasprowicza. Następnie pojechaliśmy do miejscowości Ząb i stąd wyruszyliśmy na pieszą wycieczkę na Gubałówkę. Pogoda w środę była przepiękna, więc na  Gubałówce wygrzewaliśmy się w promieniach jesiennego słońca i podziwialiśmy ośnieżone tatrzańskie szczyty. Po zejściu z góry odbyliśmy wizytę na Krupówkach. Tutaj każdy mógł pospacerować, zakupić pamiątki, zjeść coś pysznego i  spróbować odpowiedzieć sobie na pytanie: za co jedni kochają, a inni nienawidzą Krupówek? Ostatnim  punktem wycieczki była wizyta w Auquparku. Wszyscy, którzy kochają wodne szaleństwa znaleźli tu zjeżdżalnie, jacuzzi, baseny, a wszystko z panoramą Tatr w tle. Zmęczeni, zadowoleni i pełni miłych wrażeń, opuściliśmy  Zakopane.